Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|